Przetłumacz na język niemiecki: (tylko te 2 łatwe zdania)
1. Jego hobbi to gra w piłke, surfowanie po internecie i bieganie
2. Jego mail to [email protected]
(może być początek zdanie troche inny ... np on lubi lub ma maila)

3

Odpowiedzi

2009-11-18T19:35:08+01:00
Sein Hobby dann das Ballspiel, Internetsurfen und die Lauferei
Sein Mail ist [email protected]
2009-11-18T19:36:50+01:00
1. Seine hobby die Ballspiele, Surfen im Internet und läuft
2. Seine Anschrift lautet [email protected]
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T19:38:09+01:00
Sein Hobbys sind fußball spielt,surft am Internet und Jogin
Er hat maill