Odpowiedzi

2009-11-18T19:45:06+01:00
Partia Demokratyczna Demokraci
Klub Parlamentarny Polskiego Stronnictwa Ludowego
Klub Poselski SLD
Partia Ludowo Demokratyczna Małopolski Zarząd Wojewódzki
Polskie Stronnictwo Ludowe" Zarząd Powiatowy
Polskie Stronnictwo Ludowe Zarząd Wojewódzki w Łodzi
Polskie Stronnictwo Ludowe. Zarząd Wojewódzki Województwa Pomorskiego
Prawo i Sprawiedliwość
Rada Wojewódzka Sojuszu Lewicy Demokratycznej
Ruch Odbudowy Polski
Ruch Odrodzenia Gospodarczego
"Samoobrona Rp" Zarząd Powiatowy
Samoobrona Rzeczypospolitej Polskiej
Sojusz Lewicy Demokratycznej Rada Miejska
Sojusz Lewicy Demokratycznej Rada Powiatowa
Sojusz Lewicy Demokratycznej Rada Powiatu
Sojusz Lewicy Demokratycznej Rada Wojewódzka
"Solidarnośc" Nszz Region Środkowowschodni
"Solidarność" Nszz Komisja Międzyzakładowa
Porozumienie Lewicy
tych sie uczylam kiedys na wos-ie
mam nadzieje że sie przydadzą:)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T19:46:00+01:00
Platforma Obywatelska (PO) - Donald Tusk
Stronnictwo Demokratyczne (SD) - Paweł Piskorski
Prawo i Sprawiedliwość (PiS) - Jarosław Kaczyński
Ruch Katolicko-Narodowy (RKN) - Antoni Macierewicz
Ruch Ludowo-Narodowy (RLN) - Bogusław Kowalski
Sojusz Lewicy Demokratycznej (SLD) - Grzegorz Napieralski
Polskie Stronnictwo Ludowe (PSL) - Waldemar Pawlak
Demokratyczne Koło Poselskie Stronnictwa Demokratycznego (SD) - Bogdan Lis?
Chrześcijańska Demokracja III Rzeczypospolitej Polskiej (ChDRP) - Lech Wałęsa?
Demokratyczna Partia Lewicy (DPL) - Marek Patas
Inicjatywa Rzeczypospolitej Polskiej (IRP) -
Komunistyczna Partia Polski (KPP) - Józef Łachut
Konfederacja Polski Niepodległej (KPN) -
Krajowa Partia Emerytów i Rencistów (KPEiR) -Tadeusz Mamiński
Liga Polskich Rodzin (LPR) - Witold Bałażak
Naprzód Polsko (NP) - Janusz Szewczak
Narodowe Odrodzenie Polski (NOP) - Adam Gmurczyk
Narodowy Kongres Polski (NKP) -
Nowa Lewica (NL) - Piotr Ikonowicz
Obrona Narodu Polskiego (ONP)
Organizacja Narodu Polskiego - Liga Polska (ONP-LP)
Partia Centrum (Centrum)
Partia Demokratyczna - demokraci.pl (PD)
Partia Kobiet (PK)
Partia Piratów (P)
Partia Regionów (PR, Regiony)
Partia Zielonych (PZ)
Partia Zielonych RP (PZ RP)
Polska Lewica (PL)
Polska Partia Narodowa (PPN)
Polska Partia Pracy (PPP)
Polska Partia Socjalistyczna (PPS)
Polska Racja Stanu (PRS)
Polska Wspólnota Narodowa (PWN)
Polski Ruch Monarchistyczny (PRM)
Porozumienie Polskie (PP)
Prawica Rzeczypospolitej (PR, Prawica)
Przymierze dla Polski (PdP)
RACJA Polskiej Lewicy (RACJA PL)
Ruch Obrony Bezrobotnych (ROB)
Ruch Odrodzenia Gospodarczego im. Edwarda Gierka (ROG)
Samoobrona Patriotyczna (Samoobrona P)
Samoobrona Rzeczpospolitej Polskiej (Samoobrona RP)
Stronnictwo Konserwatywno-Ludowe (SKL)
Stronnictwo Ludowe "Ojcowizna" (SL "O")
Stronnictwo Narodowe (SN)
Stronnictwo Pracy (SP)
Unia Lewicy III RP (UL)
Unia Polityki Realnej (UPR)
Unia Polskich Ugrupowań Monarchistycznych (UPUM)
Wolność i Praworządność (WiP)
Zieloni 2004 (Zieloni)
Zjednoczenie Chrześcijańsko-Narodowe (ZChN)
Związek Słowiański (ZS)
Chrześcijańska Demokracja (ChD)
Chrześcijańska Inicjatywa Społeczna (ChIS)
Elektorat
Europa Wolnych Ojczyzn - Partia Polska (EWO-PP)
Forum Samorządowe (FS)
Jedność Rzemieślniczo-Kupiecka (JRz-K)
2009-11-18T19:53:44+01:00
Chrześcijańska Demokracja III Rzeczypospolitej Polskiej (ChDRP)
Demokratyczna Partia Lewicy (DPL)
Inicjatywa Rzeczypospolitej Polskiej (IRP)
Komunistyczna Partia Polski (KPP)
Konfederacja Polski Niepodległej (KPN)
Krajowa Partia Emerytów i Rencistów (KPEiR)
Liga Polskich Rodzin (LPR)
Naprzód Polsko (NP)
Narodowe Odrodzenie Polski (NOP)
Narodowy Kongres Polski (NKP)
Nowa Lewica (NL)
Obrona Narodu Polskiego (ONP)
Organizacja Narodu Polskiego - Liga Polska (ONP-LP)
Partia Centrum (Centrum)
Partia Demokratyczna - demokraci.pl (PD)
Partia Kobiet (PK)
Partia Piratów (P)
Partia Regionów (PR, Regiony)
Partia Zielonych (PZ)
Partia Zielonych RP (PZ RP)
Polska Lewica (PL)
Polska Partia Narodowa (PPN)
Polska Partia Pracy (PPP)
Polska Partia Socjalistyczna (PPS)
Polska Racja Stanu (PRS)
Polska Wspólnota Narodowa (PWN)
Polski Ruch Monarchistyczny (PRM)
Porozumienie Polskie (PP)
Prawica Rzeczypospolitej (PR, Prawica)
Przymierze dla Polski (PdP)
RACJA Polskiej Lewicy (RACJA PL)
Ruch Obrony Bezrobotnych (ROB)
Ruch Odrodzenia Gospodarczego im. Edwarda Gierka (ROG)
Samoobrona Patriotyczna (Samoobrona P)
Samoobrona Rzeczpospolitej Polskiej (Samoobrona RP)
Stronnictwo Konserwatywno-Ludowe (SKL)
Stronnictwo Ludowe "Ojcowizna" (SL "O")
Stronnictwo Narodowe (SN)
Stronnictwo Pracy (SP)
Unia Lewicy III RP (UL)
Unia Polityki Realnej (UPR)
Unia Polskich Ugrupowań Monarchistycznych (UPUM)
Wolność i Praworządność (WiP)
Zieloni 2004 (Zieloni)
Zjednoczenie Chrześcijańsko-Narodowe (ZChN)
Związek Słowiański (ZS)
Chrześcijańska Demokracja (ChD)
Chrześcijańska Inicjatywa Społeczna (ChIS)
Elektorat
Europa Wolnych Ojczyzn - Partia Polska (EWO-PP)
Forum Samorządowe (FS)
Jedność Rzemieślniczo-Kupiecka (JRz-K)
Liga Obrony Suwerenności (LOS)
Liga Prawicy RP (LP RP)
Nowa Wizja Polski (NWP)
Odnowa Rzeczypospolitej Polskiej (ON RP)
Partia Dzieci i Młodzieży (PDiM)
Partia Kierowców Polskich (PKP)
Partia Kupiecka (PKu)
Partia Postępu Antyklerykalna Polska (PPAP)
Partia Rozwoju (PR)
Partia Victoria (PV)
Polska Partia Ekologiczna (PPE)
Polska Partia Odnowy Kraju (PPOK)
Polska Patriotyczna (Polska P)
Polska Socjalistyczna Partia Robotnicza (PSPR)
Polski Ruch Uwłaszczeniowy (PRU)
Polskie Forum Osób Niepełnosprawnych i Specjalnej Troski (PFONiST)
Polskie Porozumienie Przedsiębiorczości i Pracy (PPPiP)
Porozumienie Ludowo-Patriotyczne (PLP)
Porozumienie Pokoleń (PPok)
Praca Zdrowie Ekologia (PZE)
Przymierze Ludowo-Narodowe (PLN)
Przymierze Narodu Polskiego (PNP)
Stronnictwo Ludowe "Piast" (SL "Piast")
Stronnictwo Narodowe im. Romana Dmowskiego (SND)
Stronnictwo "Odrodzenie Rzeczypospolitej" (S "OR")
Sztandar Matki Boskiej Licheńskiej Bolesnej Królowej Polski (SMBLBKP)
Wierni Polsce (WP)
Związek Weteranów Wojny (ZWW)