Odpowiedzi

2009-11-18T20:27:15+01:00
Zrob animacje jakiegoś biegnącego zwierzątka albo tańczących ludzi np
2009-11-18T20:44:24+01:00
Może być śmiejąca się buźka czy np. pokazująca język
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T20:58:58+01:00
Np. poruszające się chmury
np. biegnący pies
np. wyrastające drzewo z ziemi
np. spadający owoc z drzewa
np. dwuch gości się bije i któryś wpada( np. do wody lub do wulkanu)
np. fale w morzu
np. lecący samolot, latawiec, kamień, piasek, woda itp.