Odpowiedzi

2009-11-18T19:38:40+01:00
Dobra jeszcze raz, które trójkąty liczyć?
2009-11-18T19:44:57+01:00
A) przyprostokątna: 2√2
przeciwprostokątna: 4

oba boki: 2√2

przyprostokątna: 1
przeciwprostokątna: 2

b) podstawa: 12 + 12√3 = 12(√3 + 1)
boki: dłuższy 24
krótszy 12√2

podstawa 4√3

podstawa: 10√3 + 10 = 10(√3 + 1)
dłuższy bok 10√6
krótszy 20


Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T20:00:30+01:00
A)
O=2+4+2√3
O=6+2√3

a√2=4 | :√2
a=4/√2 * √2/√2=2√2 / kreska ułamkowa
O=4+2√2+2√2=4+4√2

a√3=√3 | :√3
a=√3/√3=1
O=2+1+√3=3+√3

b)

2a=24
a√3=2√3
a=12
a√2=12√2
O=24+2√3+12+12√2=36+2√3+12√2

a=10
a√3=10√3
O=20+20+10√3+10√3=40+20√3

a=10
a√3=10√3
a√2=20 | :√2
a=20/√2 * √2/√2
a=20√2
O=10+20+20+20√2=50+20√2