Odpowiedzi

2009-11-18T19:49:45+01:00
Ludzie czasami kłamią, ponieważ wstydzą się lub boją powiedzieć prawdę. Na początku zyskują na tym dużo: przyjaźń innych, itd... ale jak już inni dowiedzą się, że to wszystko jest kłamstwem tracą do niego zaufanie i nikt nie chce się z nikt kolegować.

Szczerze mówiąc nie wiem jak się pisze felieton ;/
Dlatego tylko napisałam co zyskują a co tracą według mnie.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T19:56:08+01:00
Otoczenie w którym żyjemy ani ludzie nie są idealni. Na świecie jest prawda i szczerość. Ale nie tylko, bardzo dużo ludzi kłamie. Co chcą przez to zyskać ? Chyba przychylność innych ludzi. Przez kłamstwo chcemy być lepsi, przede wszystkim lepiej postrzegani. Nikt z nas nie chce kłamac ale czasem nasze życie zależy od tego czy powiemy prawdę czy nieprawdę. Mówi się że kłamswto ma krótkie nogi. Może to i prawda ponieważ ona zawsze wyjdzie, gdy będzięmy plątać się w swoich kłamstwach. Wiele ludzi nie potrafi kłamać, czasem to i dobrze, bo przyznanie się do kłamstwa to duży postęp. Nie kłammy, mówmy prawdę a dobrze na tym wyjdziemy. Ludzie wolą najgorszą prawdę od kłamstwa.

Myślę że moze trochę pomogłam ;p