Odpowiedzi

2009-11-18T19:49:32+01:00
Obraz przedstawia dusze błąkające się w czyśćcu.
Nie mogą one dostać się jeszcze do nieba,ponieważ mają jakąś misję do spełnienia na Ziemi lub odpokutowują.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T20:34:37+01:00
Malarską wizją nieba mogą być białe obłoki po których spacerują szczęśliwi ludzie, którzy dzięki swojemu dobremu sprawowaniu na Ziemi są świętymi ze złotymi aureolami nad głowami. Kolory , które zostały by użyte do tej wizji powinny być jasne, czyste i nieskazitelne.Postacie występujące na obrazie nosiłyby raczej długie szaty obsypane mieniącym się brokatem. Ich twarze były by zadowolone i roześmiane, ponieważ lepszego miejsca niż NIEBO nie ma nawet w naszej wyobraźni.


Mam nadzieję,że pomogłam, jeśli tak to proszę o ocenienie mojej odp. jako najlepszą :) :) :)