Odpowiedzi

  • WoWo
  • Początkujący
2009-11-18T19:46:26+01:00
Tak, ponieważ ogranicza nas tylko w celach, w których źle byśmy czynili, np. kradzież czy zabójstwo.
Więc uważam, że pozwala nam w pełni się zrealizować, mimo przestrzegania praw od Boga.
5 1 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T19:48:07+01:00
Tak, ponieważ Dekalog jest jest po co, żeby człowiekowi czegoś zakazac, ale jest po to aby mogł pobrze przezyc swoje życie. Bóg nie daje typowych "zakazów" np. nie kradnij, ale przez Dekalog uczyc nas jak dobrze żyć, aby być szcześliwymi ludzmi i abysmy doszli do Królestwa Bożego.
7 1 7