Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T20:10:04+01:00
W załaczniku jak coś nie tak to pisz
1 3 1
2009-11-18T21:19:44+01:00
Narysuj dwie wysokości. Po lewej i prawej stronie masz trójkąty prostokątne o wspólnej przyprostokątnej (wysokość trapezu). Druga przyprostokątna to x oraz y (odcinki, które powstały na dolnej podstawie po narysowaniu wysokości). Wylicz wysokość korzystając z tangensów kątów oraz z tego, że: x+y=a-b
2 1 2
2009-11-18T21:30:00+01:00