Odpowiedzi

2009-11-18T19:54:06+01:00
Rzeka – naturalny, powierzchniowy ciek wodny płynący w wyżłobionym przez erozję rzeczną korycie, okresowo zalewający dolinę rzeczną. W Polsce przyjmuje się, że rzekę stanowi ciek wodny o powierzchni dorzecza powyżej 100 km².
:)
1 2 1
2009-11-18T19:55:10+01:00
Duży, naturalny, powierzchniowy ciek wodny; uchodzi do morza, jeziora albo większej rzeki
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T19:56:12+01:00
Rzeka - naturalny, powierzchniowy ciek wodny płynący w wyżłobionym przez erozję rzeczną korycie , okresowo zalewający dolinę rzeczną. W Polsce przyjmuje się, że rzekę stanowi ciek wodny o powierzchni dorzecza powyżej 100 km2.
1 2 1