Wokół okrągłego stołu ustawione są w jednakowych odstępach krzesła,ponumerowane kolejno liczbami1,2,3,.. Piotr siedzi na krześle numer11,dokładnie naprzeciw Krzysia,który siedzi na krześle numer 4.Ile krzeseł jest przy tym stole?

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T19:58:44+01:00


1-8
2-9
3-10
4-11
5-12
6-13
7-14


odp. JEST 14 KRZESEŁ
NAPEWNO JEST DOBRZE
2009-11-18T22:08:17+01:00
2009-11-18T22:35:55+01:00
1-8
2-9
3-10
4-11
5-12
6-13
7-14

4-11