Odpowiedzi

2009-11-18T19:58:41+01:00
Polski
niemiecki
francuski
belgijski
warszawski
krakowski
katowicki
itp.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T19:58:31+01:00
Niemcy-niemiecki
Polska-polski
Francja-francuski
Berlin-berliński
Toruń-toruński
Paryż-paryski
2009-11-18T19:59:02+01:00
warszawski, opolski, szwedzki, ukraiński, berliński...poprostu bierzesz sobie nazwe miasta albo państwa i zadajesz pytanie jaki? jaka? jakie?...i już ;)