Odpowiedzi

2009-11-18T20:06:41+01:00
Q=5,6g/2cm3
q=2,8g/cm3

Gestosc wynosi 2,8 grama na cm szescienny
2 3 2
2009-11-18T20:06:28+01:00
Dane: szukane:
V=2cm sześcienne gęstośc=?
m=5,6g
gęstość=V*m
gęstość=2cm sześcienne*5,6g
gęstość=11,2g/cm szećsienny


Odp: Gęstość kamyka wynosi 11,2g/cm sześcienny :)
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T20:06:42+01:00
Gęstość = masa/objętość gęstość= masa:objętość
p=m/V inaczej p=m:V
p=5,6g:2cm³
p=2,8 g/cm³
4 4 4