Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-18T20:01:29+01:00
Zobacz w google wikipedii wpisz Marta Żmuda i tam duużo będzie napisane o niej.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T20:14:08+01:00
Matra Żmuda Trzebiatowska urodzona 26 lipca 1984 roku w Człuchowie(woj.pomorskie). Obecnie jest polską aktorką, zagrała w filmach takich jak: "Serce na dłoni","Nie kłam kochanie" oraz zagrała w wielu serialach telewizyjnych: "Na dobre i na złe", "Kryminalni", "Dom niespokojnej starości", "Magda M.", "Fałszerze-powrót Sfory", "Dwie strony medalu", "Twarzą w twarz". Wzieła udział również w dubblingu "Klub Winx-Tajemnica Zaginionego Królestwa". W tym roku wystąpiła również w teatrze w przedstawieniu pt. "Motyle są wolne jako Jill". Jest absolwentką w szkole podstawowej w Przechlewie(woj.pomorskie), liceum ogólnokształcące w Człuchowie oraz Akademii Teatralnej w Warszawie, którą ukończyła w 2007 roku. Rok puźniej wygrała plebiscyt Róże Gali w kategori Piękn debiuty. Otrymała nagrodę Ele Style Awards 2008 w kategori najlepsza aktorka. 2 lutego 2009 otrzymała elekamerę w kategori najlepsza aktorka. Od 7 września do 23 września 2008 występowała w VII edycji "Tańca z gwiazdami", je partnerem był Adam Król