Odpowiedzi

2009-11-18T20:18:15+01:00
68°E - 23°E = 35° E
1° to 111 km
a więc 35° * 111 = 3885 km
jak coś to pisz
można jeszcze równoleżnikową



1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T21:01:47+01:00
Skrajne punkty Europy:
- płn. – Przyl. Północny (71°11’N)
- płd. – Przyl. Maroqui – Płw. Iberyjski (35°22’N)
- wsch. – ujście rzeki Bajdaraty do M. Kaspijskiego (68°41’E)
- zach. – Przyl. Roca (9°30’W)

71°11’N - 35°22’N = 36*29' - rozciągłość południkowa (ta sama płk. więc trzeba odjąć)

68°41’E - 9°30’W = 59*11' - rozciągłość równoleżnikowa (ta sama płk. więc też trzeba odjąć od siebie).
1 5 1