Odpowiedzi

2009-11-18T20:06:48+01:00
Za:
tak człowiek jest władcą ziemi,bo to on kieruje światem,zakłada fabryki i zanieczyszcza środowisko albo buduje oczyszczalnie ścieków i je oczyszcza.
Przeciw:
Nie,bo to warunki atfosmeryczne na to wpływają.Człowiek nie obroni się przed powodzią czy nagłemu zagaśnięciu słońca.

Mam nadzieje,że pomogłam :)*
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-18T20:08:55+01:00
Dziwny temat jak na biologiae:P
za:
- czlowiek ma najlepiej rozwiniety uklad nerwowoy sposrod wszytskich ssakow;
-dzieki ewolucyjnemu przystosowaniu( czyli konczyny dolne - do poruszania, konczyny gorne - glownie do wyknoywaniua praca) jest zdolny wytworzyc wlasnorecznie wiele narzedzi pusprawnijacych zycie;
przeciw:
-czlowiek nie jest ewloucyjnie przystosowany do warunkow"przetrwania" w kazdym klimacie jak np zwierzete( chodzi mo chocby o pustynie)
- poprzez swa budowe anatomiczna nie jest w stanie poradzic sobie bez uzycia innych przedmiotow z wiekszosca drapiezcow;
nie ejstem, do konca pewien czy o to Ci chodzi, ale mam nadzieje, ze pomoglem:)
2 3 2
  • Użytkownik Zadane
2009-11-18T20:34:29+01:00
ZA:
Człowiek sam potrawi o siebie zadbac (ręce ,rozum,nogi)
Człowiek zdobywa nawet kosmos
Człowiek potrawi zbudowac prawie wszystko

Przeciw:
Człowiek dązy do samozagłady (niszczy,zanieczyszcza środowisko)
Człowiek sam nie potrafi sie rozmnazac co powoduje wyginięcie
Człowiek bez broni jest bezbronny w obliczu silniejszego
Człowiek oddycha tlenem ,bez niego umiera
2 3 2