Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T22:04:31+01:00
Ponieważ w tym serwisie NADAL (:/) nie ma możliwości dodania kodu TEX, więc całe rozwiązanie opublikowałem na tej stronie:
http://pokazywarka.pl/nc1e79/

Pozdrawiam.
1 5 1
2009-11-18T23:00:33+01:00
Znajdź ten wyraz rozwinięcia według wzoru newtona wyrażenia (2/X^2+3x)^3 ,w którym nie występuje X.

to będzie: 3*[2/x² *(3x)²]=6/x² *9x²=54
1 1 1