SZWAJCARIA
1.gęstość zaludnienia
2.stopień urbanizacji
3.problemy demograficzne
4.gospodarka
5.Pkb na miesz.
6.Atrakcje Turystyczne
7.szata roślinna
8.rzeki
9.ukształtowanie powierzchni
10.rolnictwo
11. przemysł
12.usługi

proszę o POMOC :**

2

Odpowiedzi

2009-11-18T20:05:53+01:00
Te wszystkie informacje znajdziesz na wikipedii(większość jest w ramce)

http://pl.wikipedia.org/wiki/Szwajcaria
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • akj
  • Początkujący
2009-11-18T20:16:19+01:00
1. 6,7 min ludności;
3.żydzi bronią muzułmanów
4.Rolnictwo,przetwórstwo,turystyka
5.43 930 dol.
6.alpy,genewy
7.Duża
8.rodan,sarine
9.trzy pasy alpy są w pasie wyżyn
10.Głłowne zajęcie
11. Przetwórczy
12.Głównie turystyka
1 1 1