Mój brat z podstawówki ma takie zadanko :
W miejsce kratek wpisz odpowiedznie znaki + , = , * , : , -, oraz w niektórych przypadkach użyj nawiasów : ( u mnie kratki to _ )

6 _ 2 _ 1 = 6
3 _ 2 _ 1 = 3
3 _ 2 _ 1 = 9

Proszę o odpowiedz bo nie chce mi się nad tym myśleć a ma to jutro na zadanie .

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T20:07:32+01:00
6 * (2 - 1) = 6
3 * (2 - 1) = 3
3 * (2 + 1) = 9
2009-11-18T20:10:16+01:00

6 * (2 - 1) = 6
3 * (2 - 1) = 3
3 * (2 + 1) = 9
2009-11-18T20:52:08+01:00
To będzie tak:
6 * (2-1) = 6
3 * (2-1) = 3
3 * (2+1) = 9