Wskaż reakcje egzoenergetyczne i endoenergetyczne.
a) spalanie węgla w tlenie
b) reakcja tlenku miedzi(II) z wodorem
c)reakcja tlenku miedzi(II) z węglem
d) rozkład tlenku rtęci(II)
e) spalanie magnezu w parze wodnej

Reakcje egzoenergetyczne: ................
Reakcje endoenergetyczne: ................ ???

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T20:08:27+01:00
2009-11-18T20:15:07+01:00
Reakcje egzoenergetyczne: a i e
Reakcje endoenergetyczne: b, c, d
1 5 1