Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T20:10:48+01:00
1-prośba antygony do ismeny o pomoc w pochówku brata
2- zakaz wydany przez kreon
3- pochowanie brata przez antygone
4-wyrok śmierci antygony
5- rozmowa hajmona z ojcem
6-zamurowanie antygony w grobowcu
7-wróżby tezeusza
8-zmiana decyzji kreona
9-smierć antygony i kreona
10-smierc eurydyki i rozpacz kreona
1 5 1
2009-11-18T20:11:24+01:00
1. Rozmowa dwóch sióstr
2. Zakaz Kreona
3.Wieść o pogrzebaniu wroga
4. Przyprowadzenie Antygony pod oblicze Króla Kreona
5. Postawa Antygony
6. Ubolewanie Hajmona nad losem swej ukochanej
7. Rozmowa ojca z synem
8. wyrok śmierci
9. Wróżbita Tyrezjasz
a) potępienie uporu Kreona
b) zapowieść kary
10. Zmiana wyroku
11. Samobójstwo Antygony i Hajmona
12. Rozpacz ojca po stracie syna
13. Śmierć Eurydyki
14. Pragnienie śmierci
1 5 1