Odpowiedzi

2009-11-18T20:13:16+01:00
I bok 30 IIbok 30*3/4=22,5 III bok 30*11/4= 37,5

ob=30+37,5+22,5=90

p=1/2*30*22,5
p=337,5 cm kwadratowe
1 1 1
2009-11-18T20:13:03+01:00
30cm - 3/4 drugiego boku
40cm - drugi bok
50cm- trzeci bok
30*40/50=1200/50=24cm - pole
30+40+50=120cm - obwod
:)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T20:15:11+01:00
3/4 * 30 = 90/4 = 22,5
5/4 * 30 = 150/4 = 37,5
Obw. = 30 + 22,5 + 37,5 = 90 cm

Nie mam podane co jest przyprostokątnymi a co przeciwprostokątną więc przyjmuje , że 30 com to przyprostokątna, która jest wysokością a drugi bok to podstawa.
P = 1/2 * a * h
P = 1/2 * 30 * 22,5
P = 15 * 22,5
P= 337,5cm kwadratowego
1 5 1