Napisz zaproszenie na wystawę poświęconą Arkademu Fiedlerowi organizowaną przez moją klase.
najlepiej by było gdyby było to w takiej budowie
-nadawca i adresat (ja zapraszam klase 3a)
-cel spotkania (tutaj najlepiej trochę więcej napisać o Arkadym Fiedlerze i o dywizjonie 303 ale nie trzeba)
-czas (kiedy)
-miejsce (gdzie)
z góry dziękuje i proszę o pomoc :)

3

Odpowiedzi

2009-11-18T20:13:48+01:00
Zaproszenie!!
Ja XYZ, chciałbym serdecznie zaprosić Ciebie Aniu na wystawę poświęconą Arkademu Fiedlerowi organizowaną przez moją klase.
Ta wystawa odbędzie się dn. 18 maja 2010r. w Warszawie w mojej szkole na auli( tu adres szkoły: ul. Piękna 12).Pozdrawiam oraz liczę na Ciebie Aniu !

klasa 3a







15 4 15
2009-11-18T20:15:08+01:00
ZAPROSZENIE
Chciałbym serdecznie zaprosić klasę 3a na wystawę poświęconą wybitnej osobie Akadiego Fiedlera. Był on polskim prozaikiem, roportażystą, przyrodnikiem oraz podróżnikiem. Bedą tam przedtawione jego dzieła.Spotkanie odbędzie się o godz. 14.30 w sobote 21 listopada br.
Liczę na duże zainteresowanie.
Marta
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T20:16:16+01:00
Zaproszenie
Mam zaszczyt zaprosić
Klasę III A na wystawę poświęconą Arkademu Fiedlerowi,
który w 1942 r. napisał znaną wszystkim książkę "Dywizjon 303" opowiadającą o bohaterstwie polskich lotników w II wojnie światowej. Wystawa odbędzie się w Gimnazjum nr. 15 przy ul. Morawskiego w Bytomiu dnia 23 listopada 2009 r. o godz. 18:00.
Na uroczystość przybędzie przyjaciel Arkadego Fiedlera, który walczył w dywizjonie 303.
Miło nam będzie Was gościć,
Podpis (np. Klasa II A)
1 1 1