Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T20:22:39+01:00
Do charakterystycznych cech środowiska lądowego należą duże zasoby dwutlenku węgla.Czynnikami mającymi duży wpływ na życie roślin w środowisku lądowym są woda i wiatr.
środowisko lądowe jest to dom dla wielu gatunków zwierzą, są to żyźne gleby oraz uprawne pola
13 3 13
  • Użytkownik Zadane
2009-11-18T20:23:43+01:00
Udział powierzchniowy
Cechy morfologiczne gadów przystosowujące je do życia w środowisku lądowym
woda,: wielokomórkowe, kształt ciała meduzy lub polipa.
Udział objętościowy stref życia
Płazińce ,Oddycha beztlenowo, jest obojniakiem, złożony cykl płciowy z żywicielem pośrednim i ostatecznym
cechą przystosowania są oczy złożone , znajdujące się na głowie owada.
Udział gat. fotosyntetyzujących
Udział gat. wielokomórkowych heterotrofów
Całkowita biomasa
5 2 5