Odpowiedzi

2009-11-18T20:25:03+01:00
Tak, są w większości wysokokaloryczne, tłuste, mają mnóstwo cholesterolu, a przede wszystkim szkodliwych kwasów i sodu. Jednak wśród gotowych dań można znaleźć produkty wartościowe pod względem odżywczym. Unikajmy zapiekanek, frytek i dań smażonych w głębokim tłuszczu. Są osoby co już uzależniły sie od fast food. Takie osoby, które uzależniły sie od tego są grube. Fast food posiada dużo tłuszczu sobie. Mozna sobie pozwolic na taka przyjemnosc ale nie codzinnie, raz na tydzien.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T20:25:31+01:00
Fast-foody są uznawane za niezdrowe jedzenie gdyż są to posiłki nie najlepszej jakości. Frytki są smażone kilka razy na tym samym oleju co z pewnością nie jest dobrą rzeczą. Mięso, które znajduje się w kanapkach jest mrożone jak wszystko tylko, że potem odpowiednio przygotowywane do spożycia. Posiadają one wysoką wartość kaloryczną – zawiera dużą ilość tłuszczów i węglowodanów, przy równoczesnym niedoborze cennych dla organizmu substancji – błonnika, witamin i minerałów. Nadmierne spożywanie takich posiłków może prowadzić do otyłości (tłuszcze i cukry) i chorób spowodowanych niedoborami witamin i innych potrzebnych naszemu organizmowi mikro- i makroelementów.

jestem w 3 klasie technikum żywienia więc tak trochę bardziej pod kątem żywieniowym mam nadzieję że się przyda ;)
1 5 1