Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T20:16:46+01:00
Nie.
Podczas nocy polarnej Słońce nie wschodzi przez ponad 24 godziny. Zjawisko to ma miejsce na terenach leżących powyżej koła podbiegunowego na obu półkulach. W okolicach koła podbiegunowego noc polarna trwa 24 godziny i występuje tylko raz w roku, natomiast im bliżej biegunów, tym noce polarne są dłuższe i występują pod rząd przez pewien – coraz dłuższy – okres. Na biegunach noc polarna trwa niemal dokładnie pół roku.
1 5 1
2009-11-18T20:19:45+01:00
Nie, ponieważ przez pół roku jest dzień polarny i przez pół roku noc polarna (wtedy słońce w ogóle nie wschodzi)
1 5 1
2009-11-18T22:04:52+01:00
NIE! wschód jest wtedy kiedy konczy się trwająca 6 mies. noc polarna a zachód wtedy kiedy konczy się tyle samo trwający dzien polarny ;] jak cos to za taka sama odpowiedź na lekcji dostałam 5 =]