Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T20:19:32+01:00
Szczytno
Kraków
Tyniec
malbork
Ciechanów
Malbork
Szczytno
Sieradz
Płock
Wilno
Nowe Kowno
Grunwald
warszawa
bogdaniec
spychów
2009-11-18T20:32:21+01:00
1.Tyniec
2.Kraków
3.Bogdaniec
4.Zgorzelice
5.Spychów
6.Płock
7.Szczytno
8.Malbork
9.Nowe Kowno
10.Kamieniec
11.Ciechanów
12.Sieradz
13.Wilno
14.Grunwald
15.Warszawa

2009-11-18T20:35:31+01:00
Karkow,grunwald,bogdaniec,zgorzelice,plock,spychowo,kowno,malbork,szczytno,tyniec,sieradz,przasnysz,ciechanow,nowe kowno,krzesnia