Przetłumacz to na polski;

Hermann und Carola Schroder sind blond und schlank.Sie sind optimisch und lustig,sie lachen gern.Sie horen gern in kanzerte gehen.Sie singen gern und gehen gern singen.Sie mogen die italienische Kuche.Sie essen gern Spaghetti und Salate.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T20:17:54+01:00
Hermann i Carola Schroder są blondynami i szczupli. Oni są optymistyczni i weseli(?), oni śmieją się chętnie. Oni słuchają chętnie na koncerty chodzą. Oni śpiewają chętnie i chodzą chętnie śpiewać. Oni lubią włoską kuchnie. Oni jedzą chętnie Spahgetti i sałatkę.
Troche dziwnie napisane, dlatego trudno było mi przetłumaczyć... jest to tłumaczenie dosłowne
4 4 4
2009-11-18T20:18:54+01:00
Hermann i carola schroder są szczupli i są blondynami. oni są optymistyczni i weseli. śmieją się chętnie . słuchają i chodzą na koncerty chętnie . chętnie śpiewają . lubią włoskąkuchnię. jedzą chętnie sałatki i spaghetti
3 5 3
2009-11-18T20:22:44+01:00
Hermann i Carola Schroder są blondynami i brunetami. Oni są optymisticzni i weseli, oni chętnie się uśmiechają. Oni z przyjemnością śpiewają. Oni z przyjemnością chodzą śpiewać. Oni uwielbiają włoską kuchnię. Z przyjemnością jedzą spaghetti i sałatki.
Nie wiem czy to jest dobrze;P
3 3 3