Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T20:33:52+01:00
Obw=2(pi)r
a) 2(pi)r=(pi)
r=(pi) /2(pi)
r=1/2
b) 2(pi)r = 2
r= 2 / 2(pi)
r= 1 / (pi)
c) 2(pi)r = 10 (pi)
r=10 (pi) / 2 (pi)
r= 5
d) 2(pi)r = 0,6 (pi)
r = 0,6 (pi) / 2(pi)
r = 0,3
e) 2(pi)r = 6,28
r = 6,28 / 2(pi)
r = 3,14 / (pi)
r = 3,14 / 3,14
r = 1
26 4 26
  • Użytkownik Zadane
2009-11-18T20:38:57+01:00
Ob= 2πr - obustronnie dzielisz przez 2π
wiec
r = Ob/2π

a) r = π/2π = 1/2
b) r = 2/2π = 1/π = 1/3,14 ≈ 0,31
c) r = 10π/2π = 5
d) r = 0,6π/2π = 0,3
e) r = 6,28/2π = 3,14/π = 3,14/3,14 = 1
4 3 4