Jakie warunki stawia Jezus, aby trafić do nieba ?

( Łk 14, 15-23 )
www.biblia.info.pl

Proszę znależć tę ewanglię św.Łukasza na tej stronce co jest podana niżej i na podstawie zamieszczonego tam tekstu napisać:jakie warunki stawia Jezus, aby trafić do nieba ?

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-18T20:23:11+01:00
Znaczy nie wiem jak sie wchodzi na to ( Łk 14, 15-23 ) ale wiem to : Przestrzeganie 10 PRZYKAZAN... Bycie mu poslusznym w sposob: chodzenie do Kosciola , modlenie sie itd. ;)
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T20:36:10+01:00
Jezus mówi, aby nie przywiązywać wagi do rzeczy materialnych, bo one przeminą. Lecz za największy życiowy cel mieć życie wieczne.