Odpowiedzi

2009-11-18T22:17:18+01:00
Wiec napisz, ze ostatnio czytalas w Wigilie i napisz o czym, dlaczego akurat wtedy itp.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T22:44:53+01:00
Pismo Swiete z przykroscia mowiac, czytalam w wigilie. Chodz ot bylo badzo dawno, to i tak an karzdej katechezie badz mszy sw. pamietam o Panu Jezusie i o innych swietych. Psmo Swiete jest dla mnie rzecza swieta. W moim domu pismo swiete lerzy na najwyzszej polce, tak zeby bylo widac, ze jest ono w moim zyciu najwazniejze gdy jestem w szkole, u przyjaciol, badz poprostu w domu.