Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T20:30:21+01:00
1.Religia - jest to system wierzeń oraz praktyk, które określają relacje człowieka z sacrum ( czyli świętością).
2. Oznacza to, że żyje według deklaogu.
3. Zrozumienia, życia wiecznego w przyszłym świecie,
5.Poparcia i zrozumienia, doskonalenia samego siebie.


2009-11-18T21:03:07+01:00
Religia to system wierzeń i praktyk przyjętych w danej społeczności, określający relację jednostki do różnie pojmowanej sfery sacrum, czyli świętości i sfery boskiej.