Mam przetlumaczyc na polski tylko ze nie z transtlatorow;P

hi my best friends clairie and i are nurses.it's great being a nurse .when you take care of sick people and they get better.it is a very rewarding feeling.we don't the hours very much ,though-especially when we do the night shift! in our free time we like watching videos.we don't go out much.

I work is airline pilot and i love it! .I travell all over the world,visit
new places and meet lots of new people.It isn't an easy job if you have a family .I have two daughters and they miss a lot when i'm away.The good thing is that my wife doesn't work , so she looks after our little ones and does the housework.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T20:36:50+01:00
Cześć, ja i moja najlepsza przyjaciółka Klara jesteśmy pielęgniarkami. Świetnie jest być pielęgniarką. Pilnujesz, aby chorzy ludzie czuli się coraz lepiej. To bardzo satysfakcjonujące uczucie. Nie pracujemy wiele godzin, choć czasem mamy nocne dyżury. W wolnych chwilach lubimy oglądać video. Nie zbyt często wychodzimy z domu.

Pracuje w lotniczej linii i kocham to. Wiele podróżuje po całym świecie, poznaje nowe miejsca i spotykam wielu nowych ludzi. Jednak to nie jest łatwa praca, jeżeli posiadasz rodzinę. Mam dwie córki, które bardzo za mną tęsknią, gdy mnie nie ma. Dobrą rzeczą jest to, że moja zona nie pracuje, zajmuje się córkami i domem.
2009-11-18T20:47:49+01:00
Czesc. ja i moja najlepsza przyjaciolka klara jestesmy pielegniarkami. to jest wspaniale byc pielegniarka kiedy opiekujesz sie chorymi ludzmi i oni czuja sie lepiej. to jest badzo satysfakcjonujace uczucie. my nie pracujemy wiele godzin, glownie dlatego ze pracujemy na nocna zmiane. w naszym wolnym czasie lubimy ogladac filmy na video. my nie wychodzimy zbyt wiele.

pracuje jako pilot i kocham to. podrozuje po calym swiecie, odwiedzam nowe miejsca, spotykam wielu nowych ludzi. to nie jest latwa praca jesli posiada sie rodzine. ja mam 2 corki i tesknie za nimi kiedy wyjezdzam. dobra rzcza jest to ze moja zona nie pracuje wiec to ona opiekuje sie naszymi malymi corkami i wykonuje prace domowe.
2009-11-18T20:57:46+01:00
Czesc moja dobra przyjaciolka claire i ja jestesmy pielegniarkami. bardzo fajnie jest byc pielegniarka. kiedy opiekujesz sie chorymi ludzmi i oni czuja sie lepiej to bardzo wynagradzajace uczucie. nie pracujemy wiele godzin pewnie dlatego ze glownie pracujemy na nocne zmiany. w naszym wolnym czasie lubimy ogladac wideo. nie czesto wychodzimy.

pracuje jako pilot samolotu i kocham to. podrozuje dookola swiata, odwiedzamy nowe miejsca i spotykamy mnostwo nowych ludzi. to nie jest latwa praca jesli masz rodzine. ja mamdwie corki i one bardzo tesknia gdy wyjezdzam. dobra rzecza jest to, ze moja zona nie pracuje, wiec pilnuje naszych malych dzieci i robi prace domowe.