Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T20:26:23+01:00
2,75-0,95=1,80
1,80:2=0,90-ołówek
0,90+0,95=1,85-zeszyt
2009-11-18T20:26:32+01:00
Zeszyt - x
ołówek - x-0,95

x+x+0,95=2,75
2x+0,95=2,75
2x=1,80
x=0,9

cena ołówka = 0,9+0,95=1,85
Spr. 1,85+0,9=2,75
Odp. Zeszyt kosztuje 0,9zł, a ołówek 1,85zł
2009-11-18T20:41:21+01:00
Z-zeszyt
o-ołówek

z+o=2,75
o+0,95=z

o+0,95+o=2,75
z=o+0,95

2o=1,80 /:2
z=o+0,95

o=0,90
z=0,90+0,95

o=0,90
z=1,85

Ołówek kosztuje 90gr a zeszyt 1,85zł