Odpowiedzi

2009-11-18T20:26:11+01:00
Proces wykony wany przez rośliny zielone
polega na przetwarzaniu energii słonecznej i dwutlenku węgla w glukozę i tlen
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T20:29:08+01:00
Fotosynteza to proces zachodzący w komórkach roślinnych. Substratami są dwutlenek węgla i woda, które pod wpływem energii świetlnej przekształcają się w węglowodany i tlen.
W czasie fotosyntezy wytwarzane są produkty potrzebne roślinie do odżywiania się. Tlen, który jest produktem ubocznym jest wydalany.
1 5 1