Odpowiedzi

2009-11-18T20:33:50+01:00
5 5/6*0,12= 7/10
8 1/6 * 5,25=171 1/2
0,9:3/4= 1 1/5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T20:36:17+01:00
5 5/6 * 0,12=35/6*12/100=70/600=7 40/100
8 1/6 * 5,25=49/6*525/100=49/50
11 3/4 : 3/14=47/4÷3/14=47/4*14/3=329/6
0,9:3/4=9/10÷3/4=9/10*4/3=12/10=1 2/10


(Mam nadzieję że dobrze. Pozdrawiam :* )
1 5 1
2009-11-18T20:54:29+01:00
5 5/6*0.12= 35/6*12/100=14/20

b..-

c.. 11 3/4 * 3/14 = 47/4*14/3= 329/6=54 5/6

d.. 9/10:3/4= 9/10*4/3=6/5

* - mnożenie
:)