Odpowiedzi

2009-11-18T20:28:19+01:00
Ponieważ mają różne pogłady na daną sytuacje.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T20:32:49+01:00
Każdemu człowiekowi jest trudno porozumieć się innym. Ale czemu tak naprawde tak trudno się porozumieć? Zależy od tego wiele czynników. Można ich wymienić nawet sporo ,ale głównymi czynnikami są według mnie poglądy. Zawsze człowiek nie może się dogadać z kimś kto lubi na przykład inny typ muzyki czy klub piłkarski. Znamy też wiele sporów politycznych. Wiemy też że człowiek ma inne poglądy niż inny i dlatego ludzie nie mogą się porozumieć.
2009-11-18T20:33:56+01:00
Ludzie nie mogą się ze sobą porozumieć ponieważ : mają inne zdanie na dany temat ( różnica zdań )