Odpowiedzi

2009-11-18T20:31:56+01:00
480000:2=240000
20% z 240000=0,2*240000=48000

240000-48000=192000 - pierwszy robotnik
240000+48000=288000 - drugi robotnik
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T20:33:16+01:00
1,4x - premia pierwszego robotnika
x- premia drugiego robotnika

x+ 1,4x = 480 000
2,4x = 480 000 / : 2,4
x= 200 000
1,4x = 480 000 - 200 000 = 280 000


5 4 5
2009-11-18T20:47:17+01:00
X- premia jednego z robotników
x+0,4x=1,4x - premia drugiego robotnika

x+1,4x=480 000
2,4x=480 000
x=200.000 - premia jednego z robotników

1,4x=1,4*200000=280000 premia drugiego robotnika