Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T20:44:08+01:00
Najpierw Chaos
Potem z Chaosu wylonili sie Uranos i Gaja
Pozniej od Uranosa i Gajii powstali tytani cyklopi i sturecy
Z tytanow najstarszy to Okeanos a najmlodszy Kronos
Kronos zabil Uranosa a z jego krwi powstaly Erynie
Potomstwo Kreona i Reji to Dzeus Hades Posejdon Hera Demeter i Hestia

jak pomoglam to licze na naj ;p
27 4 27
2009-11-18T21:33:31+01:00
1.Chaos-Uranos i Gaja
2.Uranos i Gaja-Erynie,cyklopi,Kronos,Rea,giganici,
3.Kronos i Rea-Zeus,Hera,Demeter,Hestia,Hades,Posejdon
13 3 13