Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T20:43:06+01:00
1/3 * 1,5 + 2/5=1/15 + 6/15 = 7/15
1 1/4 * 1/5 - 0,2=5/20 - 4/20= 1/20
4:0,5 - 1 2/5 * 4=2- 28/5 = 10/5 - 28/5= - 18/5 = - 33/5
9,4 - 6 1/4:2,5=9,4 - 6,25 :2,5= 9,4- 2,5 =6,9
2009-11-18T20:44:58+01:00
1 1/3 * 3/5 + 2/5 = 3/15 + 6/15 = 9/15 = 3/5
2 1,25 * 0,2 - 0,2 = 0,05
3 8 - 2,4 = 5,6
4 9,4 - 6,25 : 2,5 = 9,4 - 2,5 = 6,9
2009-11-18T21:09:53+01:00