Prosże o sprawdzenie tego ćwiczonka :)) i wyjaśnieniu jakie jest różnica pomiędzy - Why did you running ? a Why were you running ? i kiedy co się stosuje (dlaczego raz stosujemy did a raz was/were w tego typu pytaniach : Why was Ben laughing ale Why did Greg throw Ben a lifebelt ? ) Z góry dziękuję za odpowiedź :)) :**
1 Why did you running ?
Because I was late.

2.Why were everyone laughing ?
Because Ben was looking funny/looked funny.

3.Why did Gabi smiling ?
Because she was happy.

4.Why did Greg feeling worried ?
Because Ben was in the water.

5. Why did Jack eating an ice cream ?
Because he was hot.

3

Odpowiedzi

2009-11-18T20:44:20+01:00
W 4 bardziej by pasowała odpowiedź " Because the weather was bad."
2009-11-18T20:45:06+01:00
Were używamy kiedy chodzi o czynnosc wykonuwana codziennie np.mycie zebow spanie
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T21:03:35+01:00
Were używamy do czynnosci niedokonanych, które trwały w przeszłości a ty chcesz to podkreślić np. Wczoraj o 5 jadłem obiad ( I was eating the dinner at 5 yesterday) ty jadłeś ten obiad ale nie zjadłeś go jeszcze. Was uzywamy gdy czynnosc została zakonczona i przeważnie tutaj nie podajesz już dokładnego czasu np. Jacek poszedł w piątek do kina( Jacek went to the cinema on Friday). On poszedł do tego kina czyli czynność jest dokonana. Możemy tez używać tych czasów razem: Max jadł obiad, kiedy zadzwonil telefon(Max was eating the dinner, when telephone rang). Mam nadzieję, że chociaż troszkę pomogłem...;)