Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T20:47:40+01:00
Konflikt tragiczny jest to sytuacja bez wyjścia,w której niezależnie od wybranego sposobu postępowania któraś ze stron będzie niezadowolona. Antygona była w takiej sytuacji. Gdyby nie pochowała brata jej sumienie nie dawałoby jej spokoju i niemogłaby zyc z myślą o tym, że pozbawiła Polinejkesa godnego pochówku. Dziewczyna pochowała brata i została za to ukarana.
37 2 37
2009-11-18T20:48:49+01:00
Tragiczny konflikt polega na zderzeniu się dwóch racji. w tym przypadku racji religijnej i moralnej. po starciu na dwóch płaszczyznach każdy ponosi klęskę.
26 4 26