Przeczytaj poniższe cytaty. Zastanów się, komu i z jakiej okazji mógłbyś je zadedykować:

a) "Ideały są jak gwiazdy. Nawet jeśli nie możemy ich dosięgnąć, to powinniśmy się według nich orientować."

b)"Musicie być silni miłością, która wszystko znosi, wszystkiemu wierzy, wszystko przetrzyma, tą miłością, która nigdy nie zawiedzie."

c)"Kiedy czegoś gorąco pragniesz, to cały wszechświat działa potajemnie bu udało ci się to osiągnąć"

Pomóżcie! ;]

3

Odpowiedzi

2009-11-18T20:48:18+01:00
A) osobie która nie wie co ze sobą zrobić dalej np. z okazji urodzin
b)młodej parze w dniu ślubu
c)kolodze żeby dodać otuchy przed egzaminem ;p
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T20:52:36+01:00
1 Osobie ktora palnie jakąś głupotę, gafę
2 Parze młodej, albo osoba ktorzy sie kochaja.
3 przyjaciółce gdy jej się coś nie udało, lub czegoś nie zdobyła.
2009-11-18T20:53:26+01:00
A.komus kto doznal niepowdzenia w waznej sprawie i chcemy go pocieszyc
b.zakochanej parze w chwilach zwatpienia
c.gdy chcemy kogos wespszec przed trudnym zadaniem