Odpowiedzi

2009-11-18T20:48:25+01:00
Pozytywne skutki:
- rozwój szkolnictwa, kultury, przemysłu
-większe ilości wolnych miejsc pracy oraz mieszkań
-szybsza i sprawna komunikacja
-zwiększenie komfortu
-dostęp do najświeższych informacji

17 2 17
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T20:51:52+01:00
Pozytywne skutki Powstanie Listopadowego

1. obudziło narodową świadomość wśród ludów pozbawionych własnej państwowości
2. nauczyło na nowo patriotyzmu
3. Polak zyskał miano walecznego i odważnego człowieka
4. wzmocniło antyfeudalne siły w Europie
5. zwiększyła się produkcja przemysłu ciężkiego, głównie kopalń i hut rządowych
10 4 10