Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-18T20:47:26+01:00
Reguluje prawa i obowiązki obywatela na terenie danego państwa.
2 3 2
2009-11-18T21:08:54+01:00
Akt prawny,prawa obywatela na terenie jego panstwa,ustawa zasadnicza
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T22:09:26+01:00
Konstytucja reguluje m.in. sposob powolywania i odwolywania prezydenta, jego obowiazki i prawa, a takze sposob powolywania i odwolywania sejmu, senatu, sposob uchwalania ustawy, okresla obowiazki i prawa obywatela; jest fundamentalnym prawem.
1 5 1