Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T20:48:16+01:00
Gatunek ryby z rodziny lamnowatych, jedyny żyjący współcześnie przedstawiciel rodzaju Carcharodon, blisko spokrewniony z wymarłym megalodonem, jeden z największych rekinów drapieżnych. Poławiany komercyjnie i sportowo. Gatunek agresywny, niebezpieczny dla człowieka.
10 4 10
2009-11-18T20:51:38+01:00
Żarłacz biały rekin biały lunojad zyje wspułcześnie przedstawiciel carchardon występuje na rużnych głębokosciach
5 1 5