Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-18T20:48:26+01:00
5 m * 3 m * 2,5 m =37 ,5 m³

0,93 procenta = 0,0093

0,0093 * 37500 dm ³=348,75 dm³


Odp. W tym pokoju znajduje się ok. 348,75 dm ³
  • Użytkownik Zadane
2009-11-18T20:57:35+01:00
Proste
1 metr sześcienny = 10dm*10dm*10 dm=1000dm³
to 1000dm³*0,93%=9,3dm³ czyli w 1m3 = 1000dm3 znajduje się 9,3dm3 argonu

objętość pokoju wynosi
V=5*3*2,5=37,5m3
to objętość argonu
37,5*9,3dm3=348,75 dm3
odp.w pokoju znajduje się 348,75 dm3 argonu