Odpowiedzi

2009-11-18T20:51:11+01:00
Trzech chłopców i dwie dziewczynki :D
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T20:51:47+01:00
Trzech chłopców i dwie dziewczynki:)
Marysia ma jedną siostrę i trzy razy więcej braci, czyli trzech braci.
Andrzej ma tyle samo sióstr i braci, czyli dwie siostry i dwóch braci.
Myślę, że pomogłam:)
2009-11-18T20:52:37+01:00
B=s Andrzej
b+1=3(s-1) Marysia

chłopców 3
dziewczynki 2