Odpowiedzi

2009-11-18T20:49:51+01:00
Nie jest to dobre rozwiązanie. Powoduje chaos w państwie, pogorszenie życia ludzi, straty materialne .
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T20:54:49+01:00
Uważam, ze wojna jako sposób rozwiązania konfliktu jest najgorszą możliwością, ponieważ prowadzi tylko do różnych nieszczesc smutków. Natomiast za najlepszą uważam rozwiązywanie konfliktu po przez dyskusje i pujscie na kompromis (z obu stron oczywiscie)