Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T20:59:23+01:00
Koła zainteresowań:
matematyczne, plastyczne, fotograficzne, muzyczne, filmowe,
doświadczenie i umiejętności w pracy społecznej:
*praca socjalna na rzecz osób niepełnosprawnych
*praca socjalna na rzecz aktywnej integracji
*praca socjalna z rodziną wieloproblemową itp.
*praca z osobami bezdomnymi
*skończony kurs kadrowo-płacowy
*zarządzanie w placówkach wychowawczych
itp...
2009-11-18T21:00:06+01:00
Co do zainteresowań to może to być kółko tanczne lub basen :)
Dzięki prac społecznej można nauczyc sie że pomoc darmowa jest dobra , poprawia , ulepsza cechy charakteru .