Odpowiedzi

2009-11-18T20:57:57+01:00
(-0,1)²= 0,01
(-0,1)³= -0,001
(0,1)⁴= 0,0001
(0,1)⁵= 0,00001
(-0,1)⁶=0,000001
(-1,7)²= 2,89
(1,2)²= 1,44
(-1,8)²= 3,24
(1,3)²= 1,69
(-1,1)²= 1,21
2009-11-18T20:58:06+01:00
(-0,1)²=0,01
(-0,1)³=-0,001
(0,1)⁴=0,0001
(0,1)⁵=0,00001
(-0,1)⁶=0,000001
(-1,7)²=2,89
(1,2)²=1,44
(-1,8)²=3,24
(1,3)²=1,69
(-1,1)²=1,21
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T20:59:50+01:00
1)0,01
2)(-0,001)
3)0,0001
4)0,00001
5)0,000001
6)2,89
7)1,44
8)3,24
9)1,69
10)1,21